Mengatasi masaalah pengangguran – atasi masaalah siswazah menganggur

Mengatasi masaalah pengangguran – atasi masaalah siswazah menganggur. 

Kepada semua siswazah yang masih menganggur dan masih belum dapat mencari pekerjaan. Edymium menawarkan satu pakej menjana pendapatan yang menarik dimana , tiada had limit pendapatan . Modal rendah(mampu).Mudah dan ringkas.Boleh dijalankan dimana sahaja.

 

  • Modal minima RM 215 -00 sahaja.
  • Kursus  dan tunjuk ajar percuma.
  • Masa kerja- Ikut suka hati.Namun begitu displin diri amat penting.
  • Risiko rendah-Modal Mobile stokis RM 4,300-00 . Tak laku boleh pulang balik dan modal anda dipulangkan 100%..
  • Potensi pendapatan RM 14,400-00. RM3,000 ke RM 4,000 adalah mudah dicapai.
  • Komisyen terus masuk ke dalam akaun secara mingguan.

  

Inilah masa untuk makan gaji sendiri.Saya sudah berjaya menjana pendapatan sehingga RM 1,000 ke RM1,500 satu minggu ,walaupun dijalankan secara part-time.Bayangkan anda mampu menjana pendapatan RM 3,000 ke RM 4,000 sebulan.Pasti lebih lumayan dari gaji sebagai pegawai atau kerani yang anda pohon.Cubalah….mana tahu anda lebih berjaya dari saya. Sahabat2 saya ada yang sedang menikmati pendapatan RM 12,000 ke RM 15,000 sebulan…..alangkah indahnya bumi  malaysia yang aman damai ini…rezeki ada dimana-mana.Hanya kita perlu tahu jalan yang betul dan terus ke rezeki itu.

Saya akan latih anda sehingga anda mampu menjana pendapatan sekurang-kurangnya RM 300 seminggu…..Hubungi saya segera.

Tinggalkan komen