EDYMIUM, SEGALANYA MUNGKIN,LUBUK EMAS BARU

Aku diperkenalkan dengan Edymium pada bulan 8 yang lalu dan mengambil keputusan untuk menjalankan perniagaan ini pada bulan 9. Walaupun tatkala umat islam sedang berpuasa dan bersiap untuk Hari Raya, GELANG TERAPI MAGNET tetap mendapat sambutan. Pendapatan yang aku terima pada bulan Pertama bersama Edymium mencecah RM 1,000-00. Cukup untuk perbelanjaan untuk berhari raya tak perlu nak ambil advance Raya .

 Produk yang dijual amat berkesan. Seluruh keluargaku menggunak Gelang Terapi ini. Kesihatan ayah dan Ibu telah banyak berubah. Tiada lagi rungutan sakit lutut, sakit belakang atau sakit otot.Malahan Darah tingggi ayah dan ibuku terkawal walaupun pada hari raya yang lalu Ayahku menjamu selera seperti dia tak ada apa-apa penyakit.Kedua orang tua juga kelihatan lebih sihat dan kehidupan kembali ceria kerana sudah mampu melayan kerenah cucu-cucu mereka. Saya juga dapat merasa kenikmatan tambahan, Edymium memungkinkan saya mendapat pendapatan tambahan mencecah RM 1,0000 seminggu walaupun hanya bermodalkan RM 215-00 sahaja.Yang menghairankan adalah penerimaan dan permintaan orang ramai terhadap terapi m,agnet ini.Tak kira tua,muda,Lelaki, Perempuan,Miskin atau kaya mampu untuk memiliki seutas gelang ajaib terapi magnet ini dan mencipta pendapatan tambahan yang lumayan dan kesihatan yang semakin baik.Inilah revolusi perubatan abad ke 21- tanpa pembedahan,tanpa perlu makan ubat.Tamparan kepada perubatan yang sedia ada. Membantu proses pemulihan secara semula jadi . Tanpa dadah, tanpa kimia dan tanpa keraguan . Apa yang saya lakukan sehingga mampu menjana pendapatan RM 1,000 seminggu.Hanya dengan memperkenalkan Terapi ini kepada Rakan-rakan dan Keluarga dan ianya berkembang dengan pesat.Meniaga main-main pun boleh buat RM 4,000 sebulan dan semakin bertambah . Lebih besar dari gaji seorang Pegawai bank walaupun dijalankan secara separuh masa. Itu semua adalah kerana saya Jumpa peluang, saya jalankan dan saya mendapat keuntungannya.  Anda juga boleh menjana pendapatan sebegini. Apa yang anda perlu lakukan. 

  1. Beli mana-mana package produk.Sekali seumur Hidup.
  2. Perkenalkan kepada sekurang-kurangnya 2 orang. Kalau nak buat duit cepat dan banyak , perkenalkan kepada 200 oran.
  3. Pastikan setiap orang yang beli dan jadi Ahli mampu menunjukkan demo mudah produk dan mampu memperkenalkannya kepada ahli baru.

Anda pasti boleh , Anda semua dilahirkan sebagai Juara, Kenapa kita biarkan keaadaan sekeliling kita , keluarga kita, jiran-jiran kita mempengaruhi kita untuk berserah menerima kekalahan sebelum bermula pertandingan. Kita semua dilahirkan JUARA…..Keluarkan Potensi diri kita yang sebenar….dan dengan Produk yang Hebat di gabungkan dengan seorang Juara, sudah pasti hasilnya menakjubkan. Sudah pasti terhasilnya pendapatan yang Lumayan…..Sudah pasti lahirnya seorang JUTAWAN.

 ANDA JUARA…..SAYA ADA PRODUK YANG HEBAT…..ANDA PASTI JADI YANG TERHEBAT…..ANDA PASTI DAPAT MEMENUHI IMPIAN ANDAANDA PASTI DAPAT PENUHI IMPIAN IBU BAPA ANDAANDA PASTI DAPAT PENUHI IMPIAN KELUARGA ANDA APA YANG ANDA PERLU LAKUKAN,MULAKANNYA SEKARANG.INILAH LUBUK EMAS BARU ANDA ANTARA YANG TERAWALTUNGGU APA LAGI.HUBUNGI SAYA SEGERA.SMS  SAYA SEGERA

Tinggalkan komen