KBERKESANAN TERAPI GELANG MAGNET EDYMIUM

Terlalu banyak testimoni dari mereka yang menggunakan Gelang terapi magnet Edymium.

Diantaranya

  1. Kekuatan zahir dan batin bertambah.
  2. Sakit gaut hilang.
  3. Kronik elergi sembuh .
  4. Darah tinggi turun.
  5. Sakit otot hilang atau sembuh.
  6. Tidur yang puas walaupun hanya 3 ke 4 jam sehari.
  7. Lebih bertenaga.
  8. Sakit kepala (migrain) yang teruk hilang.
  9. Kecerdasan otak bertambah. Lagi mudah menghafal dan mengingati bagi pelajar.
  10. Dan lain-lain.

 Semua diatas adalah laporan dari mereka yang membeli gelang terapi magnet Edymium dari saya. Saya amat bersyukur dan berbesar hati mereka telah diberikan peluang kedua oleh ALLAH untuk menikmati nikmat kurniaannya agar mereka lebih bersyukur.Namun begitu masih ramai yang menyangkal keberkesanan Gelang terapi Magnet Edymium .Antara sebab utamanya ialah.

Mereka membeli gelang terapi magnet yang tak berjenama (cetak rompak ) yang banyak dijual dipasar malam dan jalan pasar. Bukannya nak mengutuk tetapi saya telah melihat sendiri kesan yang buruk keatas sipemakai yang degil. Antara sebabnya ialah kutub positif dan negatif yang ada pada gelang tersebut bercampur dan ada yang kutub positif sahaja yang terbuka kepada kulit yang pasti mendatangkan kesan yang buruk pada badan.Si penjual seperti biasa akan kata ianya baik dan Edymium punya mahal tapi tak mahu menerangkan apa yang baik dan apa yang buruk serta kenapa edymium mahal.ALASAN utama ialah …..EDYMIUM itu multi level sebab itu mahal…..Salah anggapan itu tuan2. Edymium Terjamin, Rosak boleh ganti , Boleh tread in jika nak tukar model lain( ada harga lagi). Kutub negatif dan positif diasingkan agar yang negatif sahaja yang mengenai kulit untuk kebaikan. Magnet yang digunakan adalah NEODYNIUM bukannya magnet buatan seperti yang mereka jual.

Manusia memang sukar nak percaya walaupun sudah ada bukti penyelidikan . Selagi mereka tak kena sakit, Dah habis beribu ringgit pergi jumpa doktor pakar, Makan ubat dah bertempayan….selagi itu mereka akan kata kita cuba tipu mereka.

Kajian yang djalankan keatas TERAPI MAGNET yang merupakan satu cabang perubatan abad ke 21 tanpa makan ubat dan tanpa pembedahan juga tanpa dadah.

BACA LAH SENDIRI KEGUNAAN MAGNET DAN KAJIAN YANG DIJALANKAN

Bukannya apa….Yang Paling saya Benci ialah golongan yang berikut

  1. Tak nak kaji
  2. tak nak cuba
  3. Tak nak baca
  4. Tak nak dengar
  5. Tahu nak hentam,kutuk dan kutuk tanpa usul periksa atau bertanya terlebih dahulu
  6. Komen mereka -ini semua tipu,gimik pemasaran
  7. Haram kerana tiada kajian sains atau tak terbukti berkesan padahal sendiri tak nak cuba.Bukannya haram macam babi hingga tak boleh sentuh.
  8. Suka menjatuhkan air muka orang lain kerana tengok bisnes semakin laris.
  9. Tak suka tengok orang lain berjaya….padahal mereka sendiri yang menolak tuah kerana tak mencuba.

Pilihan ditangan anda. Pendapat peribadi saya.Ini adalah Revolusi perubatan abad ke 21…..suka atau tidak ianya tetap akan mendapat tempat dihati mereka yang mengkaji dan berfikiran terbuka serta percaya dengan fakta sains. Gunakan dahulu baru anda tahu apa kesannya pada diri anda KERANA kesan magnet ini berbeza dari setiap individu , bergantung kepada apa penyakit anda……..cubalah dan anda pasti terkejut dengan hasilnya kepada anda…..Semuanya untuk kebaikan….dan semuanya dari ALLAH.

Tinggalkan komen